Uzman İzmir Boşanma Avukatı ile Hızlı ve Sorunsuz Boşanma, İzmir boşanma avukatı, Boşanma avukatı ücretleri İzmir, İzmir'de boşanma avukatı maliyeti, Boşanma davası avukat ücreti İzmir, Uygun fiyatlı boşanma avukatı İzmir, İzmir boşanma avukat ücretleri 2024, Boşanma avukatı araştırma İzmir, İzmir'de uzman boşanma avukatı ücretleri, Boşanma süreci avukat masrafı İzmir,

Boşanma davası açmayı düşünenlerin aklına ilk olarak “boşanma davası ne kadar sürüyor?“, “boşanma avukatına ihtiyacım var mı?” sorusu gelmektedir.

En Hızlı Şekilde Boşanmak İçin Ne Yapılmalı?

Her şeyden önce en hızlı boşanma şekli tarafların boşanma ve boşanmanın diğer sonuçları (nafaka, velayet, kişisel ilişki, tazminat, eşya paylaşımı vs.) konularda tam bir anlaşmaya vardığı anlaşmalı boşanma davalarıdır.

Gerçekten de eşler arasındaki evliliğin 1 (bir) yıl sürmüş olması, eşlerin anlaşmalı boşanma protokolü ile boşanma ve boşanmanın diğer sonuçları konusunda anlaşmış olması halinde mahkemece tarafların boşanmalarına karar verilir.

Bu durumda yukarıda özetlediğimiz aşamalar beklenmeksizin genel itibariyle kimi zaman 2-3 gün içerisinde davanın açılarak sonuçlandırılması ve tarafların boşanmaları sağlanabilmektedir.

Ancak önemle belirtmek gerekir ki bu sürenin kısalığı konusunda uzman, başarılı bir boşanma avukatı ile mümkün olabilecektir. Aksi takdirde sadece mahkeme kararının yazımı ve taraflara tebliği ve kanun yollarının beklenmesi süreci  2-3 ay sürmektedir.

Sürenin kısaltılarak amaca ulaşılması açısından boşanma davaları konusunda, özellikle anlaşmalı boşanma konusunda uzman iyi bir boşanma avukatı ile hareket etmeniz ve dava sürecini yönetmeniz gerekecektir.

Kaldı ki boşanma avukatınız eğer konusunda tecrübeli ve başarılı ise çekişmeli boşanma davalarının (anlaşmalı boşama dışındaki boşanma davaları)yargılama sürecinin daha da kısalmasına olanak sağlayacak tedbirleri alacaktır. Bu durumda davanız çekişmeli de olsa, daha kısa sürede boşanacaksınız demektir.